Zobrazit minimální záznam

Piano play in virtual reality



dc.contributor.advisorSedláček David
dc.contributor.authorTereza Preislerová
dc.date.accessioned2019-06-11T14:46:39Z
dc.date.available2019-06-11T14:46:39Z
dc.date.issued2019-06-04
dc.identifierKOS-782890526905
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/82489
dc.description.abstractCílem této práce bylo vytvořit hru umožňující hraní na piano ve virtuální realitě. K tomu byla využita Leap Motion technologie snímání pohybu rukou. V hudební hře uživatel hraje na dvouoktávovou klaviaturu, přičemž jeho úkolem je doplňovat chybějící tóny do skladby podle vizuálních instrukcí. Tvorbě hry předcházela analýza potřebných technologií, jakými byly Leap Motion a HTC Vive. Inspirací se stala rešerše her s hudební tématikou. Důraz byl kladen na hry ve virtuální realitě, simulátory hudebních nástrojů a hry ovládané zařízením Leap Motion. Práce popisuje návrh, realizaci a uživatelské testování vytvořené hry. Výsledkem je funkční hra, kde si uživatel může vybrat ze šesti skladeb ve dvou různých obtížnostech.cze
dc.description.abstractThe aim of this thesis was to create a game that enables users to play the piano in virtual reality. For this purpose Leap Motion technology was used to track hand movement. In this music game user plays the two-octave keyboard and his task is to play missing tones of the song based on visual instructions. The game development was preceded by an analysis of the technologies needed, such as Leap Motion and HTC Vive. Inspiration for this game was research of similar games. Emphasis was placed on virtual reality music games, musical instrument simulators and games controlled by Leap Motion. The thesis describes design, implementation and user testing of the created game. The result is a functional game where the user can choose from six songs each in two different difficulty levels.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectvirtuální realitacze
dc.subjectLeap Motioncze
dc.subjecthudební hracze
dc.subjectHTC Vivecze
dc.subjectUnitycze
dc.subjectvirtual realityeng
dc.subjectLeap Motioneng
dc.subjectmusic gameeng
dc.subjectHTC Viveeng
dc.subjectUnityeng
dc.titleVirtuální pianocze
dc.titlePiano play in virtual realityeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeSporka Adam
theses.degree.disciplinePočítačové hry a grafikacze
theses.degree.grantorkatedra počítačové grafiky a interakcecze
theses.degree.programmeOtevřená informatikacze


Soubory tohoto záznamu








Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam