Zobrazit minimální záznam



dc.contributor.authorŽák J.
dc.contributor.authorFiedler J.
dc.contributor.authorModschein P.
dc.contributor.authorJarušková D.
dc.date.accessioned2019-03-27T22:29:02Z
dc.date.available2019-03-27T22:29:02Z
dc.date.issued2013
dc.identifierV3S-215449
dc.identifier.citationŽÁK, J., et al. Statistické hodnocení únavových zkoušek asfaltových směsí a jejich aplikace při navrhování vozovek – část 2. Silnice Mosty. 2013,(3), 16-20. ISSN 1804-8684.
dc.identifier.issn1804-8684 (print)
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/81515
dc.description.abstractŽivotnost asfaltových hutněných směsí v konstrukci vozovky je v laboratorních podmínkách simulována zkouškou odolnosti proti únavě. Výsledky únavové zkoušky jsou nejčastěji aproximovány Wöhlerovými křivkami. Parametry únavy jsou dále využívány jako charakteristika vstupující do návrhu konstrukce vozovky. Příspěvek navazuje na první část v minulém čísle časopisu, ve které byly popsány základní vztahy při hodnocení únavových zkoušek a komentovány údaje v ČSN EN 12697-24. V této části je komentována variabilita únavových zkoušek a její dopad na návrh konstrukce vozovky. Interpretací únavových zkoušek a jejich aplikací do různých návrhových metod se bude zabývat další část, v příštím čísle časopisu.cze
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocze
dc.publisherSdružení pro výstavbu silnic
dc.relation.ispartofSilnice Mosty
dc.subjectOdolnost proti únavěeng
dc.subjectnávrhová metodika konstrukcí vozovekeng
dc.subjectvariabilitaeng
dc.titleStatistické hodnocení únavových zkoušek asfaltových směsí a jejich aplikace při navrhování vozovek – část 2cze
dc.title.alternativeFatigue Resistance Statistical Assesment and its Application in Pavement Design - part 2eng
dc.typečlánek v časopisecze
dc.typejournal articleeng
dc.rights.accessopenAccess
dc.type.versionpublishedVersion
dc.description.abstract-translatedThe durability of asphalt mixtures is evaulated with the resistance to fatigue test in the laboratory conditions. The measured data are further fitted with Wohler curves (S-N curve). The parameters are afterwards used in the flexible pavement design. This part coments the test variability and its implication in the pavement design.eng


Soubory tohoto záznamu


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam