Výpočet letových výkonů dvoumotorového letounu při zvýšení výkonu motoru
Computation of Aircraft Performance with Higher Engine Power
dc.contributor.advisor | Klesa Jan | |
dc.contributor.author | Jiroušek Ľuboš | |
dc.date.accessioned | 2019-02-20T10:41:20Z | |
dc.date.available | 2019-02-20T10:41:20Z | |
dc.date.issued | 2018-09-06 | |
dc.identifier | KOS-593779564705 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10467/79501 | |
dc.description.abstract | Témou tejto bakalárkej práce je výpočet letových výkonov dvojmotorového lietadla so zvýšeným výkonom motorov. Lietadlo bude slúžiť ako letecká skúšobňa pre potreby Fakulty Strojnej ČVUT a firmy GE Aviation Czech. Lietadlo je Beechcraft King Air 350, kde obidve pôvodné pohonné jednotky PT6A-60A sú nahradené výkonnejšími testovanými pohonnými jednotkami GE Catalyst. Pre porovnanie sú taktiež vypočítané výkony aj s pôvodnými pohonnými jednotkami. | cze |
dc.description.abstract | Theme of this bachelor thesis is calculation of twin engine aircraft performance with higher engines power. Aircraft will be used as flight test bed for needs of Faculty of Mechanical Engineering CVUT and GE Aviation Czech. Aircraft is Beechcraft King Air 350, where both original power units PT6A-60A are replaced with more powerful test power units GE Catalyst. For comparison, performance of aircraft with original power units is also calculated. | eng |
dc.language.iso | SLO | |
dc.publisher | České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum. | cze |
dc.publisher | Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre. | eng |
dc.rights | A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | eng |
dc.rights | Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | cze |
dc.subject | Letové výkony,letecká skúšobňa,ťah motora,testovaná pohonná jednotka,ideálny propulzor | cze |
dc.subject | Aircraft performance,flight test bed,engine thrust,test power unit,ideal propulsion | eng |
dc.title | Výpočet letových výkonů dvoumotorového letounu při zvýšení výkonu motoru | cze |
dc.title | Computation of Aircraft Performance with Higher Engine Power | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.type | bachelor thesis | eng |
dc.date.accepted | 2018-09-11 | |
dc.contributor.referee | Pátek Zdeněk | |
theses.degree.discipline | bez oboru | cze |
theses.degree.grantor | ústav letadlové techniky | cze |
theses.degree.programme | Teoretický základ strojního inženýrství | cze |
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
-
Bakalářské práce - 12122 [126]