Metody měření vlivu lidského činitele při řešení extrémních situacích v letectví
Measurement of pilot's performance in emergency situations
Typ dokumentu
disertační prácedoctoral thesis
Autor
Bruna Ondřej
Vedoucí práce
Holub Jan
Oponent práce
Přenosil Václav
Studijní obor
Provoz a řízení letecké dopravyStudijní program
Elektrotechnika a informatikaInstituce přidělující hodnost
katedra měřeníPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Disertační práce se věnuje měření fyziologických signálů pilotů testovaných na pohyblivém simulátoru se Stewartovou platformou v situaci simulovaného nouzového přistání. Tento experiment je unikátní testováním profesionálních pilotů malých letadel s použitím pohyblivého simulátoru s kokpitem vybaveným přístrojem pro nouzové navedení na přistání v případě selhání motoru. Piloti zprostředkovali velmi zajímavé informace k návrhu a provedení naváděcího systému. Doctoral thesis investigates physiological signals of pilots who were a subject to a simulated engine failure on Stewart platform simulator. This experiment is unique with use of motion simulator together with emergency landing assistant which was performed with professional pilots, who can gave a very relevant feedback in terms of device design and simulator.
Zobrazit/ otevřít
Kolekce
- Disertační práce - 13000 [713]