Rekonstrukce železniční tratě č. 701A v úseku žst. Kardašova Řečice - žst. Jindřichův Hradec (mimo)
Reconstruction of the railway line No. 701A in section Kardašova Řečice - Jindřichův Hradec (outside)
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Opat Tomáš
Vedoucí práce
Horníček Leoš
Oponent práce
Břešťovský Petr
Studijní obor
Konstrukce a dopravní stavbyStudijní program
Stavební inženýrstvíInstituce přidělující hodnost
katedra železničních stavebObhájeno
2018-06-27Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Bakalářská práce se zabývá návrhem rekonstrukce železniční tratě č. 701A v úseku žst. Kardašova Řečice - žst. Jindřichův Hradec (mimo). Práce obsahuje šest variant návrhu směrového řešení trasy, které zvyšují traťovou rychlost až na 110 km/h. Následuje výběr nejvhodnější varianty, pro kterou je podrobněji zpracováno směrové a výškové řešení včetně návrhu odvodnění trati. Součástí práce jsou dále vzorové příčné řezy, technická zpráva a fotodokumentace. The bachelor thesis deals with the reconstruction of the railway line No. 701A in section Kardašova Řečice - Jindřichův Hradec (outside). The thesis includes six variants of directional solving to increase line speed up to 110 km/h. The thesis continues with selection of the most suitable variant. Another part of thesis focus on design horizontal and vertical curvature including solves of water drainage for one selected variant. Thesis also contains cross sections, technical report and photos.