Zobrazit minimální záznam

SKODA MUSEUM, PRAGUE

dc.contributor.advisorAchten Henri Hubertus
dc.contributor.authorBaćević Ognjen
dc.date.accessioned2018-01-25T21:39:53Z
dc.date.available2018-01-25T21:39:53Z
dc.date.issued2018-01-23
dc.identifierKOS-695600319605
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/74088
dc.description.abstractMuzeum aut inspirované jednou z nejproslulejších českých značek, Škoda. Motivace vychází také z faktu, že Praha jako hlavní město nemá muzeum Škody. Tím, že Praha je jedním z nejnavštěvovanějších měst v Evropě, Škoda může být tímto způsobem viditelná a představena velkému počtu turistů, kteří do Prahy jezdí z celého světa. Designovaná lokace je v městské části Michle. Nachází se hned vedle magistrály, která je perfektním příležitostí pro svou frekventovanost a vysokou koncetraci lidí, kde představit auta. Dále díky vysoké urbanizaci se zde objeví stále více částí se zelení, která zvedá kvalitu života v přilehlém okolí. Tím na této lokaci vzniká přirozená spojnice mezi bloky. Šíkmá místa v budově vedou k ušetření místa spojením komunikačního systému a výstavní plochy. Organizace interiérů vede k vysoké flexibilitě budoucího vývoje nebo změny funkční organizace. Fasáda slouží jako prezentační nástroj vozů v muzeu.cze
dc.description.abstractCar museum inspired by one of the most famous Czech brands, Škoda car company. Motivation is also fund in the fact that Prague does not have Škoda museum. By using the fact that Prague is one of the most visited cities in Europe, Czech brand Škoda can be promoted to the large number of the tourist all around the world. Design location is at Michle district. It is next to the highway, which is recognised as good opportunity for presenting the cars. This prediction is even more supported, if we know that, highway has a huge density of the people, in the traffic. Furthermore, urbanisation of the area brings green areas which will increase the quality of the life in the neighborhood areas. Area becomes communication promenade between blocks. Sloped plates in the building lead to space saving by becoming both communication system and exibition area. Interior organisation leads to high flexibility of the future development or change in the functional organisation. Facade acts as representation tool of the cars in the museum.eng
dc.language.isoENG
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html.eng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html.cze
dc.subjectmuzeum,skoda,auto,fasada,flexibilitecze
dc.subjectmuseum,landscape,urbanism,cars,auto,skoda,exibitioneng
dc.titleSKODA MUSEUM, PRAGUEcze
dc.titleSKODA MUSEUM, PRAGUEeng
dc.typeMAGISTERSKÁ PRÁCEcze
dc.typeMASTER'S THESISeng
dc.date.accepted
dc.contributor.refereeObůrka Jakub
theses.degree.disciplineArchitekturacze
theses.degree.grantorkabinet modelového projektovánícze
theses.degree.programmeArchitecture and Urbanismcze


Soubory tohoto záznamu






Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam