Gamifikace v získávání a výběru zaměstnanců
Gamification in recruitment and selection of emloyees
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Vopičková Karolína
Vedoucí práce
Mynaříková Lenka
Oponent práce
Šikýř Martin
Studijní obor
Projektové řízení inovací v podnikuStudijní program
Řízení rozvojových projektůInstituce přidělující hodnost
oddělení pedagogických a psychologických studiíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Hlavním tématem této diplomové práce je gamifikace ve výběru a získávání. Cílem je sestavení návrhu procesu implementace gamifikace do získávání a výběru zaměstnanců. V průzkumu jsou zkoumány nejčastěji využívané metody pro zmíněné procesy, které zajišťují dostatečný počet správných lidí na správném místě. Následně je pomocí rozhovorů a dotazníků prozkoumána zkušenost personalistů a osob zabývajících se náborem a výběrem zaměstnanců s gamifikací. Diplomová práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a empirickou. Teoretická část práce shrnuje základní teoretické poznatky v oblasti získávání a výběru zaměstnanců a procesu gamifikace. Na teoretickou část navazuje část empirická, ve které jsou popsány vybrané společnosti. Dále se soustřeďuje na analýzu zkušeností s gamifikaci ve výběru a získávání zaměstnanců a dotazníkové šetření. V závěru práce je uveden navržený proces implementace gamifikace do procesů získávání a výběru zaměstnanců. Main topic of the diploma thesis is gamification in recruitment and selection of employees. The aim is to design the implementation process into recruitment and selection areas. Research is focused on most commonly used methods for mentioned processes, which ensure a sufficient number of the right people in the right place. By using the interviews and questionnaires to explore the expe-rience of personnel and recruiting and selection workers with gamification. The diploma thesis is divided into two parts, theoretical and empirical. The theoreti-cal part of the thesis summarizes the basic theoretical knowledge in the field of recruitment and selection of employees and the process of gamification. The theoretical part follows the empirical part in which selected companies are de-scribed. The thesis focuses on the analysis of the experience with gamification in employee selection and recruitment and questionnaire survey. At the end of the thesis is presented the proposed designed process of implementation of gamification in the processes of recruitment and selection of employees.