Pokročilý adaptivní tempomat s využitím protokolů ADASIS Horizon 2020
Advanced Adaptive Cruise Control using Horizon 2020 ADASIS protocols
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Štěrba Jan
Vedoucí práce
Rozhdestvenskiy Dmitry
Oponent práce
Švandrlík Michal
Studijní obor
Inteligentní dopravní systémyStudijní program
Technika a technologie v dopravě a spojíchInstituce přidělující hodnost
ústav dopravní telematikyObhájeno
2018-01-22Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Předmětem práce je analýza současné nabídky na trhu ADAS systémů a představení nového protokolu ADASIS v2, včetně jeho specifikací a možných implementací. Cílem práce je s využitím získaných poznatků navrhnout nový systém adaptivního tempomatu. Navržený systém má optimalizovat spotřebu paliva, zvýšit komfort a autonomii jízdy. Řešený systém bude namodelován v jazyce Open modlica language. Cílem práce je také celý model systému simulovat v několika vytvořených scénářích a představit získané výsledky. The topic of this master thesis is the analysis of current ADAS market offer. Moreover, this thesis should discribe and alyse the new ADASIS v2 protocol. The main objective is, based on the acquired knowledge, to design a new ADAS system working as an adaptive cruise control application. The designed system should bring fuel savings, a higher level of comfort and autonomy. The subjected system will be designed in Open modelica language. Another objective of this thesis is running a simulation of the whole designed system on several chosen scenarios.
Kolekce
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Prediktivní řízení pro robota SK8O
Autor: Petr Brož; Vedoucí práce: Do Loi; Oponent práce: Filip Jan
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-01-31)V této diplomové práci se věnuji návrhu regulátoru schopného balancovat a řídit nestabilního dvounohého kolového robota Sk8o, jehož struktura je podobná vozidlu segway. Tohoto je dosaženo pomocí metody Model Predictive ... -
Identifikace a řízení letu robotické helikoptéry
Autor: Jan Švrčina; Vedoucí práce: Chudoba Jan; Oponent práce: Petrlík Matěj
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-04)Cílem této práce je identifikace modelu malé robotické helicoptéry Tello a použití systému pro snímání pohybu Vicon na sledování a řízení letu této helikoptéry. Jsou odvozeny a implementovány off-line metoda pro odhad ... -
Využití konceptu BYOD a jeho zabezpečení v bankovním prostředí
Autor: Dlápal Vojtěch; Vedoucí práce: Krejčí Pavel; Oponent práce: Malý Jan
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-10)Problematika BYOD neboli používání zařízení mimo vlastnictví firmy k pracovním úkolům je čím dál více aktuální. Tato práce analyzuje a řeší BYOD s ohledem na potřeby vybrané bankovní instituce. Vzhledem ke specifikům ...