Analýza využití vybrané metody v testování marketingové komunikace
Typ dokumentu
disertační práceAutor
Červenka, Petr
Vedoucí práce
Vávrová, Věra
Studijní obor
Řízení a ekonomika podnikuStudijní program
Elektrotechnika a informatikaInstituce přidělující hodnost
České vysoké učení technické v Praze. Fakulta elektrotechnická. Katedra ekonomiky, manažerství a humanitních vědMetadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Jednou z možností jak obstát v konkurenčním prostředí je efektivněji komunikovat s cílovým zákazníkem. Rychlý rozvoj technologií nabízí stále lepší možnosti, jak zkoumat chování, vnímání a emoční zapojení zákazníků. Novým trendem je využívání biometrických metod v marketingovém testování a jednou z uváděných metod je pupilometrie. Do problematiky pupilárních měření jsou zapojeny obory psychologie, fyziologie, fyzika světla, teorie barev a další.
Práce se zabývá jak teoretickým rozborem pupilometrických měření, tak vyhodnocením realizovaných experimentů. Jsou analyzovány podmínky a úskalí, které mohou mít vliv na výsledky testování. Protože změnu velikosti pupily ovlivňuje mnoho faktorů, kde dominantní je sítnicové osvětlení, je velice složité identifikovat právě ten faktor, který by odpovídal emotivní složce. Provedené experimenty jsou statisticky vyhodnoceny a interpretovány ve smyslu zadání práce. Práce představuje ověření a vyhodnocení stávajících možností využití této metody.
Kolekce
- Disertační práce - 13000 [713]
K tomuto záznamu jsou přiřazeny následující licenční soubory: