Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Marketing botanické zahrady, Marketing of a Botanical Garden
; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Štědroň Bohumír (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-13)
Bakalářská práce je zaměřena na marketing specifického sektoru botanických zahrad. V teoretické části jsou nejdříve představeny role dnešních botanických zahrad a následně je popsán marketingový mix, v rámci kterého jsou ...
Inovace marketingového plánu divadla Semafor o.p.s., Innovation of the Semafor Theater Marketing Plan
; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Maršíková Šárka (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-07)
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingu divadla. Pozornost je nejprve věnována teoretické části, která popisuje typologii divadel, jejich zdroje financování a definuje specifika marketingu v kultuře. V praktické ...