• Marketingový plán vybrané společnosti 

      Autor: Kristýna Krejsarová; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Janouch Viktor
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-05)
      Bakalářská práce se zabývá marketingovým plánováním společnosti damejidlo.cz s.r.o. Cílem práce je zhodnocení marketingového plánu a návrh kroků pro zlepšení. V teoretické části jsou představeny jednotlivé kroky marketingového ...
    • Regulace průvodcovských aktivit a její dopad na legislativu a ekonomiku ČR 

      Autor: Markéta Mošová; Vedoucí práce: Novotný Lukáš; Oponent práce: Koucká Dagmar
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-02-06)
      Diplomová práce se věnuje problematice regulace průvodcovských aktivit v České republice. Cílem práce je prozkoumat a posoudit současné přístupy k podnikání v oblasti průvodcovských aktivit a její dopad na současnou ...