Now showing items 1-3 of 3

    • Marketingový plán vybrané společnosti ze sportovního odvětví (případová studie, studie proveditelnosti) 

      Author: Tereza Racková; Supervisor: Štěpánek Petr; Opponent: Antošová Gabriela
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-09-01)
      Bakalářská práce se vypořádává v teoretické části s vysvětlením všech podstatných pojmů, které se poté z větší části objeví i v části praktické a budou tak ukázány názorně a v praxi. Praktická část začíná marketingovým ...
    • Podnikatelský plán pro založení fyzioterapie s fitness centrem 

      Author: Petra Rysová; Supervisor: Dobrucká Lucia; Opponent: Antošová Gabriela
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-09-01)
      Cílem této práce a podnikatelského plánu je naplánování postupných podnikatelských kroků tak, aby výsledkem bylo provozování živnosti fyzioterapeuta a fitness centra. Práce byla rozdělena na část teoretickou a praktickou. ...
    • Role influencerů při budování značky 

      Author: Denisa Dangelová; Supervisor: Štěpánek Petr; Opponent: Antošová Gabriela
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-09)
      Bakalářská práce „Role influencerů při budování značky“ se zabývá budováním značky prostřednictvím influencerů a sociálních sítí, na kterých působí. Cílem práce je ujasnit pojem „značka“, předat základní informace o ...