Komunikační síť pro domácí zdravotnickou péči
Communications network for home health care
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Kosina David
Vedoucí práce
Poušek Lubomír
Oponent práce
Válek Jiří
Studijní obor
Biomedicínská a klinická technikaStudijní program
Biomedicínská a klinická technikaInstituce přidělující hodnost
katedra biomedicínské technikyObhájeno
2006-06-27Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Úkolem této práce je definovat a popsat telemedicínský systém sloužící k p řenosu dat mezi pacientem a lékařem. Na základě průzkumu trhu definovat tento systém jako komplexní pro-dukt, založený na modulárním principu. Představit konkrétní technické řešení. Pro tento pro-dukt definovat doplňkové služby, které zvyšuji užitnou hodnotu celého systému. Dalším úko-lem bylo nalézt cílovou skupinu pro tento produkt a tento výběr zdůvodnit. Dále pak prostu-dovat demografické ukazatele této cílové skupiny a věnovat se vývoji této skupiny v příštích 15 letech. Aplikovat na tento produkt marketingový mix. The aim of this work is definition and description of telemedicine system which is used for communication between patient and physician. Make definition of this system based on mar-ket research and define this product as complex system with modular principle of construc-tion. The work continue with presentation of real function system. Following chapters define additional services which improve utility value for whole system. Next part of this work is about target group (customers) - selection of this group, reasons of this selection. In next part are introduced demographic indicators of this target group and usage of these indicators for formulation demographic perspective in next 15 years. In the end of this work is presented application of marketing mix for this product.
Kolekce
- Bakalářské práce - 17110 [908]