Galerie výtvarného umění Praha
Art gallery Prague
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Danda Petr
Vedoucí práce
Pošmourný Jiří
Oponent práce
Biegel Richard
Studijní obor
Architektura a stavitelstvíStudijní program
Architektura a stavitelstvíInstituce přidělující hodnost
katedra architekturyObhájeno
2017-02-08Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Umělecká galerie Praha Lannova Obsahem této diplomové práce je návrh umělecké galerie v zajímavé, ale nyní zanedbané lokalitě na Praze 1. Důležitý předpoklad pro oživení dané lokality bylo vyřešení nevhodné dopravní situace a napojení území na okolní čtvrti a Náplavku. Můj vedoucí motiv byla "fraktalizace" - rozdrobení prvku do jeho menších částí, při zachování své siluety. Řídí se tím například hmota galerie: tradiční vnitroblok byl rozštěpen do menších částí, vnitroblok byl otevřen veřejnosti a celý komplex tak je perforován pro lepší propojení města s Vltavou. Návrh se snaží dodat centru Prahy nový plášť na jeho severním pobřeží, ale zároveň mu nechce konkurovat, což se odráží ve zvolené hmotě a ve volbě materiálu. Umělecká galerie Praha Lannova Obsahem této diplomové práce je návrh umělecké galerie v zajímavé, ale nyní zanedbané lokalitě na Praze 1. Důležitý předpoklad pro oživení dané lokality bylo vyřešení nevhodné dopravní situace a napojení území na okolní čtvrti a Náplavku. Můj vedoucí motiv byla "fraktalizace" - rozdrobení prvku do jeho menších částí, při zachování své siluety. Řídí se tím například hmota galerie: tradiční vnitroblok byl rozštěpen do menších částí, vnitroblok byl otevřen veřejnosti a celý komplex tak je perforován pro lepší propojení města s Vltavou. Návrh se snaží dodat centru Prahy nový plášť na jeho severním pobřeží, ale zároveň mu nechce konkurovat, což se odráží ve zvolené hmotě a ve volbě materiálu.
Kolekce
- Diplomové práce - 11129 [1309]