Prohlížení oddělení ekonomických studií dle předmětu "Influencer marketing"
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
-
Influencer marketing a cílový zákazník firmy ulivilu s. r. o.
; Vedoucí práce: Cupalová Soňa; Oponent práce: Nováková Lenka
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-05-29)Tato bakalářská práce se věnuje influencer marketingu a influencerům jako takovým. V teoretické části je popsáno téma influencer marketing, jeho cíle a nástroje, dále je definován pojem influencer marketing, ke kterému ... -
Porovnání online a offline marketingu společnosti Coca-Cola HBC Česko a Slovensko, s.r.o.
; Vedoucí práce: Cupalová Soňa; Oponent práce: Sadílek Tomáš
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-02)Tato bakalářská práce se zaměřuje na komparaci marketingu v online a offline prostředí. Cílem práce je zhodnotit efektivitu reklamy a její vliv na marketingovou komunikaci společnosti Coca-Cola HBC Česko a Slovensko, s.r.o. ...