• Optimální plánování a řízení dynamiky vozidla 

      Autor: Petr Turnovec; Vedoucí práce: Vošahlík David; Oponent práce: Bušek Jaroslav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-15)
      Tato práce porovnává metody model predictive control a minimum-violation planning pro optimální plánování trajektorie vozidla a jeho řízení. Problémy plánování jsou definovány pomocí výroků lineární temporální logiky, které ...
    • Řídicí systém dynamiky vozu založený na MPC algoritmech 

      Autor: Vít Cibulka; Vedoucí práce: Haniš Tomáš; Oponent práce: Kvasnica Michal
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-10)
      Tato práce představuje algoritmus pro ří-zení dynamiky vozidla, založený na nové metodě v nelineárním řízení, která vyu-žívá Koopmanův operátor k sestrojení li-neárního prediktoru, schopného prediko-vat chování nelineárního ...
    • Vyhodnocení energetické účinnosti vozidel s více stupni volnosti 

      Autor: Kateřina Hobzová; Vedoucí práce: Haniš Tomáš; Oponent práce: Boháč Marek
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-01-31)
      Cílem této práce je vyhodnotit energetickou účinnost vozidel s více stupni volnosti se zaměřením na dynamické řízení a algoritmy pro vedení po trati. Pro účely této práce byl navržen model dvoustopý model vozidla s ...