Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Psychologie reklamy a její využití pro podporu image podniku, Psychology of Advertising and its Use to Support the image of the organization
; Vedoucí práce: Mynaříková Lenka; Oponent práce: Štědroň Bohumír (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-20)
Cílem diplomové práce je zhodnotit využití psychologie reklamy ve firemní strategii a na základě poznatků získaných z dotazníkového šetření užšího segmentu obyvatel České republiky navrhnout zlepšení a konkrétní reklamní ...
Analýza systému benefitů a hodnocení jeho vlivu na motivaci zaměstnanců v podniku WITTE Nejdek, s.r.o., Analysis of Benefits System and Evaluation of its Influence on Employee Motivation in WITTE Nejdek, s.r.o.
; Vedoucí práce: Tureckiová Michaela; Oponent práce: Škorňová Eva (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-02-06)
Předkládaná diplomová práce se zabývá zaměstnaneckými benefity, motivací a pracovní spokojeností. Teoretická část je rozdělena na dvě hlavní kapitoly. První kapitola definuje zaměstnanecké benefity a druhá kapitola se ...