Now showing items 1-3 of 3

    • Psychologie reklamy a její využití pro image organizace 

      Author: Jan Bažant; Supervisor: Mynaříková Lenka; Opponent: Králová Petra
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-09-10)
      Diplomová práce je zaměřena na oblast psychologie reklamy a jejího využití na podporu image společnosti. Teoretická část zasazuje reklamu do marketingového celku a věnuje se teoretickému popisu marketingové komunikace. ...
    • Psychologie reklamy a její využití pro podporu image organizace 

      Author: Filip Rakovan; Supervisor: Mynaříková Lenka; Opponent: Jirkovská Blanka
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-09-10)
      Tato diplomová práce je zaměřena na problematiku image organizace a využití psychologie reklamy pro její podporu. Tato práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Cílem teoretické je vymezení základních pojmů v ...
    • Psychologie reklamy a její využití pro podporu image podniku 

      Author: Aneta Bencová; Supervisor: Mynaříková Lenka; Opponent: Štědroň Bohumír
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-20)
      Cílem diplomové práce je zhodnotit využití psychologie reklamy ve firemní strategii a na základě poznatků získaných z dotazníkového šetření užšího segmentu obyvatel České republiky navrhnout zlepšení a konkrétní reklamní ...