Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Marketingové chování generací X, Y, Z z hlediska trvale udržitelného rozvoje, Marketing Behavior of Generation X, Y, Z with Respect to Sustainable Development
; Vedoucí práce: Jirkovská Blanka; Oponent práce: Králová Petra (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-14)
Předmětem bakalářské práce je teoretické a empirické zmapování marketingového chování tří generací X, Y a Z v oblasti trvale udržitelného rozvoje. Cílem práce je prozkoumat a analyzovat možné shody i odlišnosti v chování ...
Komunikační strategie podniku Kavárna pana Theodora, Communication Strategy of Company Kavárna pana Theodora
; Vedoucí práce: Králová Petra; Oponent práce: Macháčková Eliška (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-08)
Cílem bakalářské práce na téma Komunikační strategie podniku Kavárna pana Theo-dora je na základě teoretických základů a specifikovaných analýz sestavit návrh komunikační strategie podniku, konkrétně Kavárny pana Theodora. ...