Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Psychologie reklamy a její využití pro podporu image organizace, Psychology of advertisement and its use to support the image of the organization
; Vedoucí práce: Mynaříková Lenka; Oponent práce: Jirkovská Blanka (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-17)
Diplomová práce je zaměřena na psychologii reklamy a její využití pro podporu image organizace. Teoretická část vysvětluje pojmy reklama, psychologie v reklamě, psychika spotřebitele a image organizace. V praktické části ...
Psychologie reklamy a její využití pro podporu image organizace, Psychology of Advertising and its Use to Support the Image of Organization
; Vedoucí práce: Mynaříková Lenka; Oponent práce: Dvořáková Zuzana (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-18)
Teoretická část práce se opírá o tři hlavní pilíře, kterými jsou psychologie reklamy, image organizace a společenská odpovědnost firem. V rámci první kapitoly jsou blíže rozebírány psychologické efekty využitelné v reklamě, ...