• Psychologie reklamy a její využití pro image organizace 

      Autor: Jan Bažant; Vedoucí práce: Mynaříková Lenka; Oponent práce: Králová Petra
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-09-10)
      Diplomová práce je zaměřena na oblast psychologie reklamy a jejího využití na podporu image společnosti. Teoretická část zasazuje reklamu do marketingového celku a věnuje se teoretickému popisu marketingové komunikace. ...
    • Psychologie reklamy a její využití pro podporu image organizace 

      Autor: Jan Svoboda; Vedoucí práce: Mynaříková Lenka; Oponent práce: Jirkovská Blanka
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-17)
      Diplomová práce je zaměřena na psychologii reklamy a její využití pro podporu image organizace. Teoretická část vysvětluje pojmy reklama, psychologie v reklamě, psychika spotřebitele a image organizace. V praktické části ...
    • Psychologie reklamy a její využití pro podporu image organizace 

      Autor: Petra Limberská; Vedoucí práce: Mynaříková Lenka; Oponent práce: Dvořáková Zuzana
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-18)
      Teoretická část práce se opírá o tři hlavní pilíře, kterými jsou psychologie reklamy, image organizace a společenská odpovědnost firem. V rámci první kapitoly jsou blíže rozebírány psychologické efekty využitelné v reklamě, ...
    • Psychologie reklamy a její využití pro podporu image podniku 

      Autor: Aneta Bencová; Vedoucí práce: Mynaříková Lenka; Oponent práce: Štědroň Bohumír
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-20)
      Cílem diplomové práce je zhodnotit využití psychologie reklamy ve firemní strategii a na základě poznatků získaných z dotazníkového šetření užšího segmentu obyvatel České republiky navrhnout zlepšení a konkrétní reklamní ...
    • Studující cizinci na českých vysokých školách - vhodné způsoby ovlivňování jejich pocitů se zaměřením na zlepšení komunikace 

      Autor: Tereza Menšíková; Vedoucí práce: Tomešková Kateřina; Oponent práce: Chmielová Dalajková Iveta
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-11)
      Cílem předložené práce je analyzovat pocity cizinců, kteří studují na VŠE v Praze a MÚVS ČVUT v Praze, najít vhodná řešení pro zlepšení jejich pocitů a způsobů vnímání české populace a vy-pracovat doporučení na změny k ...