Browsing Masarykův ústav vyšších studií by Subject "psychologie"
Now showing items 1-5 of 5
-
Psychologie reklamy a její využití pro image organizace
; Supervisor: Mynaříková Lenka; Opponent: Králová Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-09-10)Diplomová práce je zaměřena na oblast psychologie reklamy a jejího využití na podporu image společnosti. Teoretická část zasazuje reklamu do marketingového celku a věnuje se teoretickému popisu marketingové komunikace. ... -
Psychologie reklamy a její využití pro podporu image organizace
; Supervisor: Mynaříková Lenka; Opponent: Jirkovská Blanka
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-17)Diplomová práce je zaměřena na psychologii reklamy a její využití pro podporu image organizace. Teoretická část vysvětluje pojmy reklama, psychologie v reklamě, psychika spotřebitele a image organizace. V praktické části ... -
Psychologie reklamy a její využití pro podporu image organizace
; Supervisor: Mynaříková Lenka; Opponent: Dvořáková Zuzana
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-18)Teoretická část práce se opírá o tři hlavní pilíře, kterými jsou psychologie reklamy, image organizace a společenská odpovědnost firem. V rámci první kapitoly jsou blíže rozebírány psychologické efekty využitelné v reklamě, ... -
Psychologie reklamy a její využití pro podporu image podniku
; Supervisor: Mynaříková Lenka; Opponent: Štědroň Bohumír
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-20)Cílem diplomové práce je zhodnotit využití psychologie reklamy ve firemní strategii a na základě poznatků získaných z dotazníkového šetření užšího segmentu obyvatel České republiky navrhnout zlepšení a konkrétní reklamní ... -
Studující cizinci na českých vysokých školách - vhodné způsoby ovlivňování jejich pocitů se zaměřením na zlepšení komunikace
; Supervisor: Tomešková Kateřina; Opponent: Chmielová Dalajková Iveta
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-11)Cílem předložené práce je analyzovat pocity cizinců, kteří studují na VŠE v Praze a MÚVS ČVUT v Praze, najít vhodná řešení pro zlepšení jejich pocitů a způsobů vnímání české populace a vy-pracovat doporučení na změny k ...