• Internetový marketing vybrané společnosti 

      Autor: Daniela Vepryk; Vedoucí práce: Štědroň Bohumír; Oponent práce: Kaiser Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-09-03)
      Táto bakalářská práce se zabývá internetovým marketingem a jeho nástroji. Cílem práce je provedení analýzy nástrojů internetového marketingu ve vybrané společ-nosti a vypracování návrhu ke zlepšení celkové online komunikace. ...
    • Nové trendy marketingu vzdělávacích institucí 

      Autor: Thi Thu Phuong Lai; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Dobrucká Lucia
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-10)
      Bakalářská práce se zabývá novými trendy marketingu vzdělávacích institucí. Popisuje obecné charakteristiky marketingu ve vzdělávacích institucích, marketingový mix, no-vé komunikační nástroje a využití moderních technologií ...