• Marketing nezávislého hudebního vydavatelství 

      Autor: William Mendonca Sachambula; Vedoucí práce: Štědroň Bohumír; Oponent práce: Procházka Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-10)
      Jako téma své bakalářské práce jsem si vybral „Marketing nezávislého hudebního vydavatelství“, se zaměřením na marketingovou kampaň vlastního hudebního alba. Toto téma jsem si zvolil na základě vlastní přímé zkušenosti a ...
    • Vyhodnocení efektivity podniku Warehouse Barber a strategický plán dalšího rozvoje 

      Autor: William Mendonca Sachambula; Vedoucí práce: Dobrucká Lucia; Oponent práce: Fanta Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-14)
      Diplomová práce s názvem "Vyhodnocení efektivity podniku WAREHOUSE BARBER a strategický plán dalšího rozvoje" posuzuje efektivnost současného chodu podniku a zkoumá klíčové faktory úspěchu od jeho založení. Za pomoci analýzy ...