Vyhodnocení efektivity podniku Warehouse Barber a strategický plán dalšího rozvoje
Efficiency Evaluation of the Warehouse Barber Company and Strategic Plan of Further Development
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
William Mendonca Sachambula
Vedoucí práce
Dobrucká Lucia
Oponent práce
Fanta Petr
Studijní program
Projektové řízení inovacíInstituce přidělující hodnost
institut veřejné správy a regionálních studiíObhájeno
2024-06-19Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Diplomová práce s názvem "Vyhodnocení efektivity podniku WAREHOUSE BARBER a strategický plán dalšího rozvoje" posuzuje efektivnost současného chodu podniku a zkoumá klíčové faktory úspěchu od jeho založení. Za pomoci analýzy odchylek byla srovnávána skutečná data s plánovanými hodnotami původního byznys plánu, ze kterého tento podnik vychází. Strategický plán dalšího rozvoje vychází z využitých strategických nástrojů, například analýzy klíčových kompetencí, PEST analýzy, finančních ukazatelů atp., které jsou shrnuty pomocí SWOT analýzy a matice TOWS. Na základě této matice by se podnik měl ve svém dalším rozvoji soustředit na stanovenou strategii: „Optimalizace prostor a následné přestěhování provozovny“. V rámci implementace této strategie si podnik, během následujících tří let, projde třemi fázemi: optimalizace prostor, stabilizace a následné přestěhování provozovny. Pro naplnění této strategie bude nutné sledovat vývoj dílčích cílů v každé stanovené fázi. Zároveň bude nutná kontrola strategie průběhu každé z fází a to pomocí KPIs, indikátorů a především pravidelných týmových schůzí, v měsíčním intervalu, na kterých budou diskutovány veškeré ukazatele, problémy a rizika. Diplomová práce vytváří holistický pohled na podnikatelský příběh autora a současně hodnotí jeho podnikatelské schopnosti a strategie pro budoucí rozvoj WAREHOUSE BARBER v dynamickém prostředí pánského holičství v Brně. Cílem práce bylo, za využití naučených technik a nástrojů, vytvoření strategického dokumentu, který bude sloužit jako klíčový podklad dalšího rozvoje podniku. The master‘s thesis titled "Evaluation of the Efficiency of WAREHOUSE BARBER and Strategic Plan for Further Development" assesses the current operational efficiency of the business and explores the key factors of success since its inception. Through variance analysis, actual data were compared with the planned values of the original business plan upon which this enterprise is based. The strategic plan for further development is derived from strategic tools used, such as key competencies analysis, PEST analysis, financial indicators, etc., summarized through SWOT analysis and the TOWS matrix. Based on this matrix, the business should focus on the specified strategy in its further development: "Space Optimization and Subsequent Relocation of the Premises." In implementing this strategy, the business will undergo three phases over the next three years: space optimization, stabilization, and subsequent relocation of the premises. Fulfilling this strategy will require monitoring the development of specific objectives in each set phase. Additionally, strategic control throughout each phase will be necessary, using KPIs, indicators, and particularly regular team meetings held monthly, where all indicators, problems, and risks will be discussed. This thesis creates a holistic view of the author's entrepreneurial story while simultaneously assessing his business capabilities and strategies for the future development of WAREHOUSE BARBER in the dynamic environment of men's barbering in Brno. The aim of the work was to create a strategic document using learned techniques and tools, which will serve as a key basis for the further development of the business.
Kolekce
- Diplomové práce - 32165 [106]