• Marketingový komunikační mix vybraného projektu 

      Autor: Nováková Karolína; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Hanzlík Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-01-18)
      Náplní této diplomové práce je analýza současného komunikačního mixu, na základě, které je vytvořena nová komunikační strategie pro sportovně zaměřený projekt JSMEINLINE. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy ...
    • Motivace a benefiční programy 

      Autor: Nováková Karolína; Vedoucí práce: Montag Petr; Oponent práce: Eis Ivan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-05-04)
      Ve své bakalářské práci se zabývám pojmy motivace a benefiční programy. V teoretické části jsou zpracovány základní pojmy z odborné literatury, které se týkají této problematiky. V praktické části je představena společnost ...