Hledat
Zobrazují se záznamy 1-4 z 4
Věnná města Českých Královen - Import 3D modelů do Unreal Engine 4, Dowry Towns of the Queens of Bohemia - Import of 3D models into the Unreal Engine 4
; Vedoucí práce: Chludil Jiří; Oponent práce: Pauš Petr (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-11)
Tato práce se zabývá vývojem zásuvného modulu, který bude zajišťovat import 3D modelů z databáze projektu Věnná města českých královen do Unreal Engine 4. Součástí práce je analýza projektu Věnná města českých královen a ...
Věnná města českých královen - Úprava 3D modelů ve virtuální realitě, Dowry Towns of the Queens of Bohemia - 3D Models manipulation in virtual reality
; Vedoucí práce: Chludil Jiří; Oponent práce: Pauš Petr (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-19)
V analytické části práce zpočátku popisuje zařízení HTC Vive a HTC Vive Pro, v této kapitole popisuje některé praktiky a časté problémy s virtuální realitou. Následně je popis některých technik manipulace a vizualizace 3D ...
Věnná města Českých Královen - Prototyp klienta v herním enginu Unreal Engine 4, Dowry Towns of Bohemian Queens - Client prototype in game engine Unreal Engine 4
; Vedoucí práce: Chludil Jiří; Oponent práce: Pauš Petr (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-09)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou, návrhem a implementací historické scény ve virtuální realitě na základě dat z datového úložiště. Dalším z cílů této práce je modifikace zásuvného modulu pro generování budov v ...
Možnosti použití Pixel Streamingu pro streamování her ve virtuální realitě, Pixel streaming for streaming games in virtual reality
; Vedoucí práce: Pauš Petr; Oponent práce: Chludil Jiří (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-10)
Tato bakalářská práce se zabývá využitím pluginu Pixel Streaming herního enginu Unreal Engine 4 v oblasti VR. Jeho hlavním cílem je zjistit, zda je možné pomocí tohoto pluginu streamovat VR hry přes internet ze vzdáleného ...