Prohlížení Fakulta informačních technologií dle předmětu "gamification"
Zobrazují se záznamy 1-6 z 6
-
Implementace modulu vstupenky, forum a virtuální body pro aplikaci Elittero
; Vedoucí práce: Pavlíček Josef; Oponent práce: Šulc Marek
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-06)Tato diplomová práce se zaměřuje na analýzu, návrh a implementaci vybraných sekcí "Virtuální body", "Fórum fanoušků" a "Nákup a správa vstupenek" s využitím frameworku Flutter. Výsledek této práce bude sloužit jako základ ... -
Interaktivní stěny: Bridging play, zdraví a technologie
; Vedoucí práce: Richtr Radek; Oponent práce: Průcha Ondřej
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-06)Táto diplomová práca skúma oblasť technológie interaktívnych stien, pričom začína prehľadom ich definície, prípadov použitia a analýzou existujúcich riešení. V ďalších kapitolách sa venuje konceptu aktívneho hrania, pričom ... -
Mobilní aplikace pro pomoc léčby dětské obezity u společnosti MEDASOL
; Vedoucí práce: Pavlíčková Petra; Oponent práce: Valenta Michal
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-09-02)Tato bakalářská práce se zabývá vývojem mobilní aplikace MedaFit na operační systém Android, která pomáhá léčit dětskou obezitu u společnosti Medasol. Na základě dřívější diplomové práce zabývající se business modelem pro ... -
Mobilní aplikace pro sledování běžecké aktivity na platformě Android
; Vedoucí práce: Valenta Michal; Oponent práce: Suchánek Marek
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-09-02)Bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací mobilní aplikace na platformě Android, která slouží k sledování běžecké aktivity uživatele. Uživatel může zaznamenat své běžecké výkony a soupeřit s ostatními uživateli o ... -
Rozšíření uživatelského rozhraní aplikace Kappka - uživatelský profil
; Vedoucí práce: Brém Ondřej; Oponent práce: Valenta Michal
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-11)Práce se zabývá rozvojem uživatelského profilu aplikace Kappka. Průzkum stavu aplikace umožňuje nasměrovat rozvoj správným směrem. Analýza UI/UX a uživatelské testování pomáhá odhalit chyby a problémové prvky. Na základě ... -
Systém pro sledování osobního rozvoje
; Vedoucí práce: Suchánek Marek; Oponent práce: Blizničenko Jan
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-09)Cílem této bakalářské práce je provést analýzu, návrh a implementaci webové aplikace s využitím frameworku Django a postupů softwarového inženýrství. Aplikace podporuje osobní rozvoj, konkrétně vytvoření nebo zbavení se ...