Hledat
Zobrazují se záznamy 1-4 z 4
Praktický lékař jako součást marketingového řetězce zdravotnických zařízení, General practitioner as a part of healthcare facility marketing chain
; Vedoucí práce: Borovský Juraj; Oponent práce: Zlámal Jaroslav (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
Marketing zdravotnických zařízení, Marketing of healthcare facilities
; Vedoucí práce: Borovský Juraj; Oponent práce: Zlámal Jaroslav (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2010-06-04)
Predmetem mé diplomové práce "Marketing zdravotnických zarízení" bylo prozkoumat konkurenci mezi zdravotnickými zarízeními, možnosti marketingu nemocnic v Ceské republice a návazne aplikovat poznatky na vybranou ceskou ...
Nákupní marketing v zdravotnickém zařízení, Supply marketing in healtcare facilities
; Vedoucí práce: Borovský Juraj; Oponent práce: Zlámal Jaroslav (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2010-06-11)
Pojem marketing je v současné době skloňován ve všech pádech, avšak často je chápán pouze jako jeden z prodejních nástrojů. Aby mohla organizace poskytovat své služby dalším subjektům, musí vystupovat nejen v roli prodejce, ...
Podnikání ve zdravotnictví, Enterprise in health care
; Vedoucí práce: Borovský Juraj; Oponent práce: Zlámal Jaroslav (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2010-06-04)
Práce přináší náhled na podnikání v českém zdravotnictví a poskytuje přehled legislativních podmínek podnikání a dokumentů, které se založení a vedení soukromé zdravotnické praxe týkají. V aplikační části je potom modelově ...