• Experimentální hodnocení pracovní zátěže řídícího letového provozu 

      Autor: Jan Tecl; Vedoucí práce: Socha Vladimír; Oponent práce: Bořil Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-01-16)
      Diplomová práce se zabývá vlivem pracovní zátěže na organismus řídícího letového provozu. V současné době existuje mnoho různých metod, jak pracovní zátěž měřit a hodnotit, ať už se jedná o chemický rozbor tělních tekutin ...
    • Návrh metodiky výcviku OJTI v zemích 3. světa 

      Autor: Damir Kuchkarov; Vedoucí práce: Pilmannová Terézia; Oponent práce: Šála Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-09-08)
      Předmětem bakalářské práce „Návrh metodiky výcviku OJTI v zemích třetího světa“ je návrh metodiky pro přípravu vzdělávacího kurzu ATC-OJTI pro třetí země. Práce analyzuje rozdíly mezi tradičním přístupem ICAO při tvorbě ...
    • Racionalizace přistávacích systémů na letištích v ČR dle EK 1048/2018 

      Autor: Dominik Hanke; Vedoucí práce: Hospodka Jakub; Oponent práce: Topková Tereza
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-09-09)
      Předmětem bakalářské práce „Racionalizace přistávacích systémů na letištích v ČR dle Prováděcího nařízení komise (EU) 2018/1048“ je analyzovat současnou situaci navigační infrastruktury na letištích, kde letové provozní ...
    • Simulační model řízení letového provozu v procesu pojíždění letadel na LKPR 

      Autor: Petra Mihálová; Vedoucí práce: Stojić Slobodan; Oponent práce: Tolar David
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-01-14)
      Tato práce se zaměřuje na zpracování nadstavby již existujícího modelu pro znázornění dopravy na letišti. Největší pozornost je upřena na tvorbu rozhodovacího procesu modelu, který odpovídá v reálném prostředí funkci a ...
    • Vliv řízení letového provozu na efektivitu letu ve fázi přiblížení 

      Autor: Erik Ingeduld; Vedoucí práce: Pilmannová Terézia; Oponent práce: Freigang Michal
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-16)
      Tlak na ekonomičnost a zároveň minimalizaci dopadu letového provozu na životní prostředí je hlavní motivací pro neustálou optimalizaci letových postupů nejen z pohledu poskytovatele letových navigačních služeb, ale také z ...