Hledat
Zobrazují se záznamy 1-5 z 5
Georeferencovaná rozšířená realita, Georeferenced Augmented Reality
; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Janovský Roman (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-01-28)
Tato práce popisuje vývoj mobilní aplikace s rozšířenou realitou využívající GPS lokalizaci. Aplikace načítá 3D scény v rámci scénáře vytvořeného editorem scén. Veškerá potřebná data si aplikace stahuje ze serveru. Aplikace ...
Webový portál pro přípravu podkladů pro rozšířenou realitu, Web Portal for Augmented Reality Preparation
; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Žára Jiří (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-01-28)
Předmětem této bakalářské práce je návrh a implementace webové aplikace pro vytváření podkladů pro rozšířenou realitu. Aplikace je vyvíjena za pomocí technologií Javascript, HTML a CSS. Pro zobrazování 3D scén používá ...
Multiplatformní aplikace v rozšířené realitě pro vizualizaci satelitů Země, Multiplatform augmented reality application for Earth satelite visualization
; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Štefl Daniel (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-09)
Tato bakalářská práce se zabývá vývojem multiplatformní mobilní aplikace s využitím prvků rozšířené reality pro vizualizaci poloh satelitů Země a prvků pozemního segmentu GPS. Cílem práce je seznámit čtenáře s možnostmi ...
Vizualizace oběžnic v rozšířené realitě, Visualization of satellites in augmented reality
; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Čmolík Ladislav (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-01-26)
Předmětem této práce je zkoumání možností sledování postav v prostoru a umístění AR objektů na jejich pozice. Následně také testování vybrané metody – Vuforia Engine Image Target v Unity za různého osvětlení a různými kamerami.
Správa obsahu v rozšířené realitě, Content management in augmented reality
; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Sion František (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-05-31)
Bakalářská práce se zabývá využitím možnosti sdílení souřadného systému na platformě Android mezi více zařízeními pro koncept rozšířeně realitních expozic Národního muzea. Srovnává nejznámější dostupné technologie pro ...