Hledat
Zobrazují se záznamy 1-3 z 3
Implementace zobrazovacího systému v jazyce Rust, Implementation of rendering system in Rust
; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Sloup Jaroslav (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-10)
Vulkan je dnes de-facto štandardom pre otvorené mnoho-platformové vykresľovanie grafiky v reálnom čase. Vývojári môžu vďaka Vulkanu naplno využiť silu grafických kariet na mnohých platformách vďaka jeho jednotnému dizajnu. ...
Návrh moderního vysoko-úrovňového grafického API, Designing a modern high-level graphics API
; Vedoucí práce: Sloup Jaroslav; Oponent práce: Felkel Petr (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-01-28)
Příchod grafického, nízko-úrovňového grafického rozhraní Vulkan v roce 2016 přinesl pro developery příležitost využít vykreslovací a výpočetní schopnosti dnešních grafických karet na mnoha platformách a s vysokým výkonem. ...
Vykreslování oblohy a mraků v reálném čase, Atmosphere and Cloud Rendering in Real-time
; Vedoucí práce: Sloup Jaroslav; Oponent práce: Bittner Jiří (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-05-31)
Tato práce představuje implementaci renderování volumetrických mraků a atmosféry. Cílem implementace bylo zkombinovat a mírně pozměnit dříve publikovaná řešení s cílem vytvořit jednotný vzhled. Metoda zvaná Raymarching ...