Prohlížení katedra počítačové grafiky a interakce dle předmětu "3D"
Zobrazují se záznamy 1-3 z 3
-
Syntéza obrazu pro virtuální realitu ve vysokém rozlišení s využitím změřených dat odrazivosti
; Vedoucí práce: Havran Vlastimil; Oponent práce: Filip Jiří
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-08)Práce se zaměřuje na implementaci real-time rendereru určeného pro náhlavní soupravu virtuální reality XTAL 8K, umožňující zkoumání vizuálních vlastností povrchů 3D objektů reprezentovaných komprimovanými BTF daty. Renderer ... -
Vykreslování LOD řízené GPU ve Vulkanu
; Vedoucí práce: Felkel Petr; Oponent práce: Bittner Jiří
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2025-06-13)Tento text se zabývá efektivní rasterizací rozsáhlých 3D modelů v reálném čase, přičemž hlavní pozornost je věnována úrovním detailů (LOD). Po stručném shrnutí existujících technik práce obsahuje návrh a implementaci 3D ... -
Výuková aplikace ve Virtuální Realitě
; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Žára Jiří
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-25)Popularita VR technologie rapidně roste a taktéž i počet her pro VR. Nicméně pouze malý zlomek z nich je výukových. Když se podíváme na aktuální stav vývoje tzv. vážných her, tak vidímě tendenci odvracet se od gamifikace ...