• Vykreslování oblohy a mraků v reálném čase 

      Autor: Matěj Sakmary; Vedoucí práce: Sloup Jaroslav; Oponent práce: Bittner Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-05-31)
      Tato práce představuje implementaci renderování volumetrických mraků a atmosféry. Cílem implementace bylo zkombinovat a mírně pozměnit dříve publikovaná řešení s cílem vytvořit jednotný vzhled. Metoda zvaná Raymarching ...
    • Vytváření hloubkových map ve vysokém rozlišení 

      Autor: Kříž Tomáš; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Sloup Jaroslav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-01-30)
      Diplomová práce se zabývá supersamplingem, metodou pro zvětření počtu vzorků, hloubkových map. Práce se zabývá existujícími implementacemi a algoritmy, které tyto implementace používají. Dále se práce zaměřuje na porovnání ...
    • Výpočet globálního osvětlení pomocí fotonových map 

      Autor: Hanák Martin; Vedoucí práce: Sloup Jaroslav; Oponent práce: Felkel Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-11)
    • Výpočet globálního osvětlování v reálném čase pomocí CLVP 

      Autor: Šefčík Petr; Vedoucí práce: Havran Vlastimil; Oponent práce: Sloup Jaroslav
    • Vývojové prostředí pro víceprůchodové renderování 

      Autor: Matys Petr; Vedoucí práce: Čmolík Ladislav; Oponent práce: Sloup Jaroslav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-02-05)
    • Vzhled materiálů v Unity 

      Autor: Jakub Kyselka; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Sloup Jaroslav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-05-31)
      Hlavním cílem této práce je popsat základní BRDF funkce, empirické a fyzikální, používáné pro výpočet množství odraženého světla v materiálech a porovnat hlavní grafické pipeliny herního enginu Unity (Default, HDRP, URP) ...
    • Webová aplikace pro fotbalový klub SK Meteor Libeř 

      Autor: Papírník Miroslav; Vedoucí práce: Vaňko Martin; Oponent práce: Sloup Jaroslav
    • Webová aplikace pro Spolek přátel Bezdružic 

      Autor: Veselý Radim; Vedoucí práce: Vaňko Martin; Oponent práce: Sloup Jaroslav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-07-04)
    • Webová aplikace pro správu databáze 3D modelů 

      Autor: Silin Nikita; Vedoucí práce: Sloup Jaroslav; Oponent práce: Vaňko Martin
      Táto bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací webové aplikace pro správu databází 3D modelů. Architektura systému která je definována jako sada modelů, vytvořena pomoci metodologie, popsane v této prací. Aplikace ...
    • Život mravenců - počítačová hra 

      Autor: Šedivý Martin; Vedoucí práce: Felkel Petr; Oponent práce: Sloup Jaroslav
      Cílem této diplomové práce je navrhnout vlastní herní engine pro realizaci počítačové hry ze světa mravenců. Důraz je kladen na návrh a implementaci datové struktury pro reprezentaci herního světa a na implementaci pohybu ...