Prohlížení katedra počítačové grafiky a interakce dle autora "Sloup Jaroslav"
-
Vykreslování oblohy a mraků v reálném čase
Autor: Matěj Sakmary; Vedoucí práce: Sloup Jaroslav; Oponent práce: Bittner Jiří
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-05-31)Tato práce představuje implementaci renderování volumetrických mraků a atmosféry. Cílem implementace bylo zkombinovat a mírně pozměnit dříve publikovaná řešení s cílem vytvořit jednotný vzhled. Metoda zvaná Raymarching ... -
Vytváření hloubkových map ve vysokém rozlišení
Autor: Kříž Tomáš; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Sloup Jaroslav
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-01-30)Diplomová práce se zabývá supersamplingem, metodou pro zvětření počtu vzorků, hloubkových map. Práce se zabývá existujícími implementacemi a algoritmy, které tyto implementace používají. Dále se práce zaměřuje na porovnání ... -
Výpočet globálního osvětlení pomocí fotonových map
Autor: Hanák Martin; Vedoucí práce: Sloup Jaroslav; Oponent práce: Felkel Petr
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-11) -
Výpočet globálního osvětlování v reálném čase pomocí CLVP
Autor: Šefčík Petr; Vedoucí práce: Havran Vlastimil; Oponent práce: Sloup Jaroslav
-
Vývojové prostředí pro víceprůchodové renderování
Autor: Matys Petr; Vedoucí práce: Čmolík Ladislav; Oponent práce: Sloup Jaroslav
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-02-05) -
Vzhled materiálů v Unity
Autor: Jakub Kyselka; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Sloup Jaroslav
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-05-31)Hlavním cílem této práce je popsat základní BRDF funkce, empirické a fyzikální, používáné pro výpočet množství odraženého světla v materiálech a porovnat hlavní grafické pipeliny herního enginu Unity (Default, HDRP, URP) ... -
Webová aplikace pro fotbalový klub SK Meteor Libeř
Autor: Papírník Miroslav; Vedoucí práce: Vaňko Martin; Oponent práce: Sloup Jaroslav
-
Webová aplikace pro Spolek přátel Bezdružic
Autor: Veselý Radim; Vedoucí práce: Vaňko Martin; Oponent práce: Sloup Jaroslav
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-07-04) -
Webová aplikace pro správu databáze 3D modelů
Autor: Silin Nikita; Vedoucí práce: Sloup Jaroslav; Oponent práce: Vaňko Martin
Táto bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací webové aplikace pro správu databází 3D modelů. Architektura systému která je definována jako sada modelů, vytvořena pomoci metodologie, popsane v této prací. Aplikace ... -
Život mravenců - počítačová hra
Autor: Šedivý Martin; Vedoucí práce: Felkel Petr; Oponent práce: Sloup Jaroslav
Cílem této diplomové práce je navrhnout vlastní herní engine pro realizaci počítačové hry ze světa mravenců. Důraz je kladen na návrh a implementaci datové struktury pro reprezentaci herního světa a na implementaci pohybu ...