• Využití hlasového ovládání ve VR 

      Autor: Petr Staňo; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Mýlek Michal
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-02-01)
      Tento dokument ukazuje implementaci komponenty pro engine Unity 3D. Komponenta umožňuje hlasovou interakci uživatele s menu umístěném ve scéně. V rámci bakalářské prace proběhlo i uživatelské testování k porovnání jednotlivých ...
    • Využití stromových operací při návrhu pravidel v adaptivních strukturách 

      Autor: Michal Matija; Vedoucí práce: Šebek Jiří; Oponent práce: Balata Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-06)
      Bakalárska práca sa zaoberá hľadaním nových pravidiel pre adaptívne štruktúry. Prácu možno rozdeliť do troch celkov, kde prvým je rozlišovanie užívateľských rolí. Bol navrhnutý algoritmus, ktorý bude detekovať navigovanie ...