Prohlížení katedra kybernetiky dle autora "Čermák Jiří"
-
Aplikace herně teoretických algoritmů do hry Gomoku
Autor: Muzika Martin; Vedoucí práce: Čermák Jiří; Oponent práce: Durkota Karel
-
Aplikace herně teoretických algoritmů do hry Gomoku
Autor: Muzika Martin; Vedoucí práce: Čermák Jiří; Oponent práce: Malinka František
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-25)V této práci se zamerujeme na rešení hry Gomoku-swap2. Problémem této hry je obrovský množství možných akcí na daný tah a pomerne velká hloubka hry.Z toho duvodu ohodnocovací funkce pro ohodnocení úrovne herního stavu je ... -
Dlouhodobá reidentifikace lidí ve videu
Autor: Martina Tichá; Vedoucí práce: Čermák Jiří; Oponent práce: Fiedler David
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-01-23)Úloha reidentifikace osob z videa je předmětem výzkumu po mnoho let, jelikož informace, které jsou běžně používány k identifikaci lidí, nejsou vždy k dispozici. Současné přístupy k reidentifikaci osob jsou většinou zaměřeny ... -
Optimalizace sémantického dvojshlukování
Autor: Kubelka Petr; Vedoucí práce: Kléma Jiří; Oponent práce: Čermák Jiří
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-07)Dvojshlukování je populární způsob, jak analyzovat data genové exprese, zejména při objevování setů genů, které jsou si funkčně podobné v rámci specifických biologických podmínek. Cílem této bakalářské práce je otestovat ... -
Řešení částečně pozorovatelných stochastických her pomocí omezeného horizontu
Autor: Matěj Veselý; Vedoucí práce: Bošanský Branislav; Oponent práce: Čermák Jiří
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-06)V této práci implementujeme tři různé částečně pozorovatelné stochastické hry s možnými nekonečnými horizonty do frameworku OpenSpiel. Poté získáme strategie v implementovaných hrách, které mohou být nekonečné tím, že je ... -
Transfer learning pro klasifikaci textu
Autor: Pavel Janata; Vedoucí práce: Čermák Jiří; Oponent práce: Selecký Martin
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-06)Nedávné vývoje v jazykových modelech vedly k posunu v transfer learning metodách ve zpracování přirozeného jazyka. Jazykové modely předtrénované na rozsáhlých obecných datasetech dosahují nejlepších výsledků v celé řadě ...