ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Nepojmenovaný 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta elektrotechnická
  • katedra ekonomiky, manažerství a humanitních věd
  • Nepojmenovaný
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta elektrotechnická
  • katedra ekonomiky, manažerství a humanitních věd
  • Nepojmenovaný
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Hledat

Zobrazit pokročilé filtrySkrýt pokročilé filtry

Filtry

Filtry použijte na upřesnění výsledků vyhledávání.

Zobrazují se záznamy 1-2 z 2

  • Možnosti řazení:
  • Relevance
  • Název vzestupně
  • Název sestupně
  • Autor vzestupně
  • Autor sestupně
  • Vedoucí vzestupně
  • Vedoucí sestupně
  • Oponent vzestupně
  • Oponent sestupně
  • Datum publikování vzestupně
  • Datum publikování sestupně
  • Datum obhajoby vzestupně
  • Datum obhajoby sestupně
  • Výsledků na stránku:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100

Analýza trhu s optickými senzory v ČR z pohledu tržní pozice firmy Panasonic, Analysis of optical sensor market in the Czech Republic from Panasonic company perspective 

Skřipec Kryštof; Vedoucí práce: Podivínský Tomáš; Oponent práce: Černohous Josef (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-06)
Cílem mé diplomové práce je provedení analýzy trhu s optickými senzory v České republice z pohledu firmy Panasonic. Teoretická část práce popisuje metody marketingové analýzy a věnuje se technické charakteristice optických ...

Analýza trhu s optickými senzory v ČR z pohledu tržní pozice firmy Panasonic, Analysis of optical sensor market in the Czech Republic from Panasonic company perspective 

Skřipec Kryštof; Vedoucí práce: Podivínský Tomáš; Oponent práce: Černohous Josef (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-01-29)
Cílem mé diplomové práce je provedení analýzy trhu s optickými senzory v České republice z pohledu firmy Panasonic. Teoretická část práce popisuje metody marketingové analýzy a věnuje se technické charakteristice optických ...

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato komunitaDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

Prohlížení

AutorPodivínský Tomáš (2)Skřipec Kryštof (2)
Černohous Josef (2)
Klíčové slovo
optical sensors,Panasonic Electric Works,B2B market,market size estimation,marketing research,PEST analysis (2)
optické senzory,Panasonic Electric Works,B2B trh,odhad velikosti trhu,marketingový výzkum,PEST analýza (2)
... zobrazit další

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV