Hledat
Zobrazují se záznamy 1-4 z 4
Nácvik každodenních činností ve VR, VR training of daily activities
; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Žákovská Uršula (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-08)
Tento dokument je bakalářská práce Jana Tošnera. Její cílem bylo vytvoření aplikace pro lidi, kteří mají problémy s každodenními činnostmi. Ta by jim měla pomoci se znovu začlenit do společnosti V analýze jsou rozebrány ...
Společenská hra ve virtuální realitě s využitím prvků arteterapie, Multiplayer game in virtual reality using elements of art therapy
; Vedoucí práce: Žákovská Uršula; Oponent práce: Sedláček David (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-07)
Cílem této práce bylo navrhnout a implementovat společenskou hru ve virtuální realitě, která by využívala výtvarnou tvorbu jako hlavní herní mechaniku a příznivě působila na skupinovou dynamiku hráčů. Inspirace byla čerpána ...
Knihovna a čtení knih ve VR, Library and Reading Books in VR
; Vedoucí práce: Žákovská Uršula; Oponent práce: Pavlovec Václav (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-08)
Tento projekt se zabývá analýzou a vývojem aplikace v Unity pro čtení knih ve virtuální realitě. Cílem projektu je vytvořit aplikaci, která bude mít všechny funkce elektronické knihy a zároveň přinese nové funkce, které ...
Nové techniky výběru, manipulace a umístění objektů pro editaci světa ve VR, New techniques for selecting, manipulating and placing objects for world editing inside VR
; Vedoucí práce: Žákovská Uršula; Oponent práce: Kučera Michal (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-01-31)
S rostoucí popularitou virtuální reality s tímto typem aplikací pracuje stále více vý-vojářů a designérů. Při vytváření scén ve VR však dochází k problémům. Zatímco scény lze vytvářet na běžném monitoru počítače, jejich ...