Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 25
Pohledově závislá aplikace textur v reálném čase, Realtime texture mapping
; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Bittner Jiří (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-27)
Zásuvné moduly pro Google Sketchup, Google Sketchup Plugins
; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Sedláček David (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-27)
Rozšířená realita pro výuku, Augmented Reality for education
; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Bittner Jiří
Tato práce se zabývá vytvořením mobilní výukové aplikace pro tablety, která pokrývá středoškolskou látku elektrických obvodů, s využitím prvků rozšířené reality. V práci jsou analyzovány problémy jako je volba vhodné ...
Prohlížeč fotografií se známými pozicemi kamer, Image browser for photos with known camera calibrations
; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Bittner Jiří (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24)
Optické vady pro VRUT, Error boxes
; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Bittner Jiří (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24)
Přesný 3D model společných prostor DCGI, Accurate 3D model of DCGI corridor
; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Bittner Jiří (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-02-05)
Model města pro simulátor auta, City Model for Car Simulator
; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Bittner Jiří (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-01-10)
Předmětem této bakalářské práce je vytvoření modelu města jako vnější scény pro VR simulátor interiéru automobilu. Modelování dílčích objektů je prováděno dílem metodou polygonálního a dílem metodou procedurálního modelování. ...
Systém pro automatické snímání pomocí 3D laser scanneru a fotoaparátu, Automatic 3D laser scanning with detailed texture
; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Bittner Jiří (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-25)
Cílem této práce bylo nastudovat SDK dodávaná ke 3D skeneru VIVID 9i, fotoaparátu Canon EOS 100D a řídící jednotce MARS 2 a využít je pro implementaci aplikace, která umožní naskenování uživatelem zvoleného objektu s ...
Porovnání herních platforem Unity a Unreal engine, Game Engine Comparison: Unity and Unreal Engine
; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Bittner Jiří (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-23)
Předmětem této bakalářské práce je porovnání dvou herních enginů: Unity 3D a Unreal Engine 4. V každém enginu byla vytvořena hra. Porovnání je založeno na nabytých zkušenostech při vývoji obou her. Při tvorbě her byl kladen ...
Rozšiřitelná knihovna herních mechanizmů pro Android, Extensible game engine for Android
; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Bittner Jiří
Tato práce zahrnuje návrh a implementaci herního enginu pro platformu Android a popisuje zpusob jeho použití. Projekt je zameren na vytvorení jednoduše použitelného, žánrove nezávislého a rozširitelného herního enginu. ...