• Archetypy značky a jejich využití při tvorbě a řízení brandu společnosti 

      Autor: Lenka Vybíralová; Vedoucí práce: Pešek Ondřej; Oponent práce: Mareš Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-16)
      Diplomová práce se zabývá využíváním archetypů a archetypální identity při budování brandu výhradně u českých značek, které působí na českém trhu. V teoretické části práce se zaměřuji na charakteristiku způsobů budování ...
    • Informační systém pro správu autoservisů 

      Autor: Daniel Lamper; Vedoucí práce: Mannová Božena; Oponent práce: Šebek Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-12)
      Diplomová práca obsahuje aplikáciu pre správu autoservisov, ktorá prináša možnosť vyhľadávania, vyberania a rezervácie servisného úkonu v zvolenom autoservise, prostredníctvom jednej webovej stránky. V úvode je popísaná ...
    • Návrh a implementace B2C e-commerce platformy pro prodej výrobků domácích výrobců cukrovinek 

      Autor: Pavel Paklonski; Vedoucí práce: Mannová Božena; Oponent práce: Náplava Pavel
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-01)
      Co je hlavním vyvrcholením každé oslavy? Ať už je to oslava narozenin s přáteli nebo Vánoc s rodinou, svatby nebo firemní akce? Na její konci přijde chvíle, kdy se přinese krásný velký dort a na tvářích zúčastněných se ...