Prohlížení Fakulta elektrotechnická dle předmětu "e-commerce"
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
-
Automatizovaná dynamická cenotvorba pro e-shop na základě dat
; Vedoucí práce: Mrkos Jan; Oponent práce: Seitz Dominik Andreas
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-01)V této práci navrhujeme nový přístup k dynamické cenotvorbě v prostředí e-commerce, konkrétně internetového obchodu s módou. Poprvé se pokusíme využít metod offline zpětnovazebního učení a napodobovacího učení v oblasti ... -
Marketingová strategie malé firmy v oblasti informačních technologií
; Vedoucí práce: Dobiáš Martin; Oponent práce: Wiedeman Aleš
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-01-30)Tato diplomová práce se zabývá navržením a rozvojem marketingové strategie, která má sloužit pro vylepšení fungování a konkurenceschopnosti malé IT firmy. Práce popisuje obecné marketingové nástroje, jež jsou dále aplikovány ...