• Automatizovaná dynamická cenotvorba pro e-shop na základě dat 

      Autor: Jiří Moravčík; Vedoucí práce: Mrkos Jan; Oponent práce: Seitz Dominik Andreas
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-01)
      V této práci navrhujeme nový přístup k dynamické cenotvorbě v prostředí e-commerce, konkrétně internetového obchodu s módou. Poprvé se pokusíme využít metod offline zpětnovazebního učení a napodobovacího učení v oblasti ...
    • Marketingová strategie malé firmy v oblasti informačních technologií 

      Autor: Jakub Kašpar; Vedoucí práce: Dobiáš Martin; Oponent práce: Wiedeman Aleš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-01-30)
      Tato diplomová práce se zabývá navržením a rozvojem marketingové strategie, která má sloužit pro vylepšení fungování a konkurenceschopnosti malé IT firmy. Práce popisuje obecné marketingové nástroje, jež jsou dále aplikovány ...