Hledat
Zobrazují se záznamy 1-8 z 8
Faktory určující volbu mezinárodní marketingové strategie ve farmaceutickém průmyslu na příkladu společnosti Bayer AG, Factors determining the choice of international marketing strategy in the pharmaceutical industry on the example of Bayer AG
; Vedoucí práce: Uličná Štěpánka; Oponent práce: Kačín Radovan (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-08-28)
Cílem dané práce je identifikace faktorů ovlivňujících stanovení mezinárodní marketingové strategie farmaceutické společnosti Bayer AG. Práce se skládá ze tří kapitol. První kapitola je věnována teoretickému popisu mezinárodní ...
Plánování pracovníků a strategie personálního marketingu v teorii i praxi, Personnel planning and strategy of personnel marketing in theory and practice
; Vedoucí práce: Žáček Vladimír; Oponent práce: Jašková Jana (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-09-03)
Bakalářská práce se zabývá plánováním pracovníků, zejména odhadem potřeby pracovníků a odhadem pokrytí této potřeby, dále pak strategiemi personálního marketingu. Dané problematiky jsou řešeny nejprve z teoretického hlediska ...
Analýza marketingové strategie podniku CHARVÁT HYKOM s.r.o., Analysis of the marketing strategy of the company CHARVÁT HYKOM s.r.o.
; Vedoucí práce: Žáček Vladimír; Oponent práce: Weisser Petr (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-01-31)
Bakalářská práce analyzuje současný stav marketingového řízení podniku CHARVÁT HYKOM s.r.o., který se zabývá výrobou hydraulických agregátů. Cílem bakalářské práce je navrhnout možná řešení ke zvýšení kvality marketingového ...
Tvorba marketingového plánu vybrané společnosti, Creating a Marketing Plan for a selected Company
; Vedoucí práce: Vaniš Ladislav; Oponent práce: Rejf Libor (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-08-30)
Cílem diplomové práce je vytvoření marketingového plánu pro vybranou společnost. V teoretické části práce jsou shrnuty obecné poznatky o marketingu a marketingovém plánování. Dále je zde detailně popsán marketingový plán. ...
Plán marketingové komunikace pro vybranou značku, Marketing Communications Plan for a selected Tag
; Vedoucí práce: Vaniš Ladislav; Oponent práce: Rejf Libor (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-08-30)
Diplomová práce je rozdělena do dvou částí, na část teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou definovány základní pojmy týkající se marketingu. Dále je popsána problematika marketingové komunikace a použití jejích ...
Marketingová analýza podniku Race Bike s.r.o., Marketing analysis of Race Bike s.r.o.
; Vedoucí práce: Freiberg František; Oponent práce: Bartosz Roman (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-21)
Zaměřením této bakalářské práce je marketingová analýza podniku Race Bike s.r.o., který vyrábí a prodává jízdní kola. Analýza se zaměří na současný stav podniku a jeho okolí, se zaměřením na vývoj trendů v oblasti cyklistiky. ...
Zhodnocení marketingové komunikace ve vybrané společnosti, Evaluation of marketing communication in a specific company
; Vedoucí práce: Uličná Štěpánka; Oponent práce: Simonsen Pavla (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-08-25)
Tato bakalářská práce má za cíl zanalyzovat a zhodnotit marketingovou komunikaci ve vybrané společnosti zaměřující se na prodej obalových materiálů. Teoretická část se zabývá vysvětlením marketingu a marketingové komunikace ...
Marketingová studie vybraného podniku, Marketing study of the selected company
; Vedoucí práce: Horejc Jan; Oponent práce: Uličná Štěpánka (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-14)
Cílem této bakalářské práce je analýza stavu marketingu ve vybraném podniku SMIP s.r.o. a návrh nových aktivit pro zlepšení situace. Analýza bude sledovat stav marketingu podniku a okolní vlivy. Výsledkem práce bude návrh ...