Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 45
Návrh na konstrukci hvězdicového vznětového motoru, Proposal for Design of Radial Compression-Ignition Engine
; Vedoucí práce: Mikulec Antonín; Oponent práce: Doleček Vít (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-01-31)
Návrh chladící soustavy motoru pro vůz Formule Student, Design of cooling system in Formula Student car
; Vedoucí práce: Doleček Vít; Oponent práce: Červenka Libor (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-01-08)
Cieľom práce bolo navrhnúť chladiacu sústavu v súlade s pravidlami súťaže Formula Student a vymedziť nedostatky návrhov minulých riešení.
Návrh pedálové jednotky pro vůz Formule Student, Design of pedal unit for Formula Student vehicle
; Vedoucí práce: Astraverkhau Nikita; Oponent práce: Doleček Vít (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-07-12)
Cílem této bakalářské práce je návrh pedálové jednotky pro vůz Formule Student. Práce se zabývá rozborem řešení pedálových jednotek na předchozích vozech týmu CTU Cartech, samotným návrhem jednotky pro vůz FS.09 a vytvoření ...
Optimalizace termodynamického modelu jednoválcového motoru, Optimization of single cylinder thermodynamic model
; Vedoucí práce: Doleček Vít; Oponent práce: Červenka Libor (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-06-12)
Tato bakalářská práce se zabývá, kromě rešerše obvyklých konstrukčních řešení závodních motocyklových motorů, sestavením termodynamického modelu a jeho optimalizací, která má přinést zlepšení výkonových charakteristik při ...
Konstrukční řešení měření indikovaného tlaku ve válci motocyklového motoru formule SAE, Design of In-cylinder Pressure Measurement of Motorcycle Engine Used in Formula SAE
; Vedoucí práce: Doleček Vít; Oponent práce: Červenka Libor (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-07-12)
Tématem této bakalářské práce je rešerše uspořádání měření indikovaného tlaku ve válci motoru Yamaha YZF-R6 13S. Návrh zástavby zvolených snímačů tlaku a snímače polohy klikové hřídele.
Optimalizace chladícího okruhu čtyřválcového zážehového motoru EA111 1,2TSI z hlediska produkce emisí CO2, Optimization of Engine Cooling System for Spark Ignited Engine EA111 1,2TSI from the Point of View of CO2 Production
; Vedoucí práce: Doleček Vít; Oponent práce: Novotný Jan (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-07-03)
Diplomová práce se zabývá optimalizací chladicího okruhu čtyřválcového motoru z hlediska produkce emisí CO2. V práci je uveden stručný přehled legislativních požadavků, který souvisí s danou problematikou. Je popsán vývoj ...
Studie mechanismů zvyšování podílu EGR ve válci motoru, Study of increased EGR fraction in engine cylinder
; Vedoucí práce: Doleček Vít; Oponent práce: Hanousek Tomáš (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-01-10)
Cílem práce je prozkoumat možnosti vrstvení směsi v zážehovém motoru. V návaznosti na předchozí práce připravit návrh geometrií pro vrstvení směsi. Na těchto navržených geometriích provést CFD simulaci v programu AVL Fire ...
Konstrukce výfukového potrubí pro studentskou formuli se čtyřválcovým motorem, The design of exhaust manifold of Formula Student equiped with four cylinder engine
; Vedoucí práce: Doleček Vít; Oponent práce: Bolehovský Ondřej (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-07-12)
Obsahem práce je návrh výfukového potrubí pro závodní vůz v soutěži studentské formule. Značná část práce je věnována optimalizaci délek a průměrů jednotlivých potrubí. Návrh potrubí vychází ze získaných hodnot při optimalizaci.
Měření okamžitých tlaků v pracovních prostorech prototypu malého Stirlingova motoru., Instantaneous pressure measuring in workspaces of small Stirling engine prototype.
; Vedoucí práce: Červenka Libor; Oponent práce: Doleček Vít (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-07-10)
Tato bakalářská práce se zabývá měřením okamžitých tlaků v zhotoveném funkčním prototypu Stirlingova motoru a následným vyhodnocením získaných dat. V úvodu je popsaná historie vývoje Stirlingova motoru a také studie ...
Měření teploty pístu zážehového motoru, Piston temperature measurement for a spark ignition engine
; Vedoucí práce: Hořenín Jindřich; Oponent práce: Doleček Vít (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-02-02)
Navrhnout instalaci termočlánků do různých míst vzájemně se pohybujícího pístu v zážehovém motoru s válcovým otvorem o průměru 74,5 mm a zdvihem pístu 85,9 mm. Navrhněte flexibilní vedení drátu do konektorového bloku ...