• Hybridní vozidlo bez klasické nebo planetové převodovky 

      Autor: Michal Musil; Vedoucí práce: Toman Rastislav; Oponent práce: Heřmanová Jolana
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-01-30)
      Moje bakalářská práce se zabývá přehledem a porovnáním současných hybridních pohonných ústrojí, jejich popisem a simulací jízdního cyklu vozidla tohoto typu v programu GT-Suite. Ve své práci uvedu jednotlivé typy hybridních, ...
    • Optimalizace vozového parku carsharingu z pohledu pohonu vozidel 

      Autor: Jan Landecký; Vedoucí práce: Jirovský Václav; Oponent práce: Heřmanová Jolana
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-08-28)
      Mezi poslední trendy patří snižování emisí skleníkových plynů. Zákazníci upřednostňují výrobky a služby těch firem, které se chovají ekologicky a snaží se snižovat svou uhlíkovou stopu. Pokud daný podnik disponuje i svým ...
    • Srovnání převodovek typu DHT 

      Autor: Jinen Patel; Vedoucí práce: Kaněra Jaroslav; Oponent práce: Heřmanová Jolana
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-02-08)
      Tato diplomová práce se zaměřuje na dvě konkrétní mechanická řešení prototypů speciální hybridní převodovky - robotizovaná hybridní převodovka z The University of Victoria a DH-ST 6+2 od firmy Schaeffler. Práce srovnává ...
    • Vývoj a optimalizace řídicího algoritmu 'multi-mode' hybridního vozidla 

      Autor: Štěpán Pance; Vedoucí práce: Toman Rastislav; Oponent práce: Heřmanová Jolana
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-09-02)
      Cílem této práce je navržení metodického postupu při vývoji heuristické řídící strategie pro paralelní hybridní vozidlo na základě výsledků optimální řídící strategie řízené metodou dynamického programování.