Prohlížení katedra ekonomiky a řízení stavebnictví dle autora "Valenta Václav"
-
Marketingové strategie ve stavebnictví
Autor: Valenta Václav; Vedoucí práce: Měšťanová Dana; Oponent práce: Kadeřábková Božena
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-28)Bakalářská práce pojednává o marketingových strategiích ve stavebnictví. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je zaměřena na klíčové strategie společností, nové marketingové trendy a inovace. ... -
Návrh marketingové strategie pro různé subjekty působící na stavebním trhu
Autor: Valenta Václav; Vedoucí práce: Měšťanová Dana; Oponent práce: Hůdová Iva
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-02-05)Diplomová práce řeší návrhy vhodných marketingových strategií pro různé subjekty působící na stavebním trhu. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část obecně charakterizuje jednotlivé nástroje, ...