Zobrazit minimální záznam

Appraisal of Inter-city Rail Services with two-segment Operation



dc.contributor.advisorJanoš Vít
dc.contributor.authorBuzák Jan
dc.date.accessioned2014-06-27T11:13:52Z
dc.date.available2014-06-27T11:13:52Z
dc.date.issued2014-06-27
dc.date.submitted2014-06-27 13:03:27.0
dc.identifierKOS-408349796905
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/23225
dc.description.abstractCílem této bakalá?ské práce je posoudit mo?nosti zavedení expresních vlakových spoj? na vybraných mezikrajských relacích v ?eské republice. Výb?r vhodných relací je proveden jednak na základ? analýzy ve?ejn? dostupných dat o p?epravním chování obyvatelstva, získaných v rámci celorepublikového statistického projektu S?ítání lidu, dom? a byt? 2001, jednak na základ? analýzy rozdíl? cestovních dob ve ve?ejné a individuální doprav?. Pro t?i relace s nejv?t?ím potenciálem nár?stu Modal-Split ve?ejné dopravy (Praha ? Plze?, Praha ? ?eské Bud?jovice a Brno ? Ostrava) je následn? s vyu?itím softwaru pro tvorbu jízdních ?ád? zpracován a vyhodnocen návrh provozní koncepce dálkové dopravy na dot?ených ?elezni?ních tratích. V záv?ru je vysloveno doporu?ení ohledn? p?ípadného zavád?ní expresních spoj?, a to s pozitivním výsledkem u dvou ze t?í prov??ovaných relací (Praha ? Plze? a Praha ? ?eské Bud?jovice).
dc.description.abstractThe main purpose of this bachelor?s thesis is to asses a possibility of express train operation on the most important inter-city railway lines in the Czech Republic. In the first step, the analysis of the travel behavior based on publicly available statistical data is made. After that, travel times between main cities by train, by bus and by car are calculated and compared to each other. In the next step, the inter-city connections with the highest potential of modal-shift from private to public transport are identified and the top three of them are chosen (Praha ? Plzen, Praha ? Ceske Budejovice, Brno ? Ostrava). For each of these inter-city lines, a new concept of passenger rail sevices including regular express train operation is proposed and evaluated with respect to current timetable and infrastructural limitations on one hand, and to potential travel time savings on the other hand. As a result, two out of these three lines, Praha ? Plzen and Praha ? Ceske Budejovice, are found suitable for implementation of the additional express train service.eng
dc.language.isocze
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one’s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfeng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfcze
dc.subjectve?ejná doprava, ?elezni?ní osobní doprava, linková osobní doprava, individuální automobilová doprava, dopravní mód, Modal-Split, dopravní chování, p?epravní proud, matice p?epravních vztah?, metropolitní region, provozní koncepce, segment obsluhy, expresní spojení, cestovní rychlost, cestovní doba, jízdní doba, grafikon vlakové dopravy, nákresný jízdní ?ád, taktový jízdní ?ád, taktový uzel, vlaková trasa, kapacita dopravní cestycze
dc.titlePrověření dvousegmentové obsluhy vybraných relací dálkovou železniční dopravou
dc.titleAppraisal of Inter-city Rail Services with two-segment Operationeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.date.updated2014-06-27T11:13:52Z
dc.date.accepted2013-09-18 00:00:00.0
dc.contributor.refereeSnopek Jan
dc.description.departmentústav logistiky a managementu dopravycze
theses.degree.nameBc.cze
theses.degree.disciplineManagement a ekonomika dopravy a telekomunikacícze
theses.degree.grantorFakulta dopravnícze
theses.degree.programmeTechnika a technologie v dopravě a spojíchcze
evskp.contactČVUTcze


Soubory tohoto záznamu


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam