• Algoritmus doporučující soupeře pro družiny Dungeons and Dragons 

      Autor: Matěj Mikušek; Vedoucí práce: Matoušek Jan; Oponent práce: Bernhauer David
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-22)
      Obsahem této práce je navržení algoritmu pro Dungeon Mastery, který jim doporučí vhodné nepřátele ve hře na hrdiny Dungeons and Dragons (DnD). Práce popisuje problematiku výběru vhodných nepřátel pro konkrétní družiny, ...
    • Deduplikace dat o veřejných zakázkách 

      Autor: Yuliia Syzon; Vedoucí práce: Skuhrovec Jiří; Oponent práce: Pernecká Eva
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-19)
      Tato práce se věnuje propojení záznamů z různých informačních zdrojů popisujících stejnou veřejnou zakázku. Je využit princip record linkage, jehož jednotlivé kroky jsou adaptovány na zpracovávaný problém. Hledání nejlepšího ...
    • Řízení mobilních agentů pomocí konečných automatů ve scénářích s protivníkem 

      Autor: Dominik Šmejkal; Vedoucí práce: Surynek Pavel; Oponent práce: Trlifajová Kateřina
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-09-02)
      V této práci se zabýváme možným využitím konečných automatů pro lokální řízení agentů soutěžících v dosažení cílových pozic proti jinému týmu agentů. Existuje několik algoritmů řešících tento problém, které jsou buďto ...
    • Simulace umělého života 

      Autor: David Pešák; Vedoucí práce: Smítková Janků Ladislava; Oponent práce: Dedecius Kamil
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-22)
      Tato bakalářská práce se zabývá simulací umělého života. Model simulace je založen na principu multi-agentího systému, tedy každý agent (organismus) v simulaci je simulován nezávisle na ostatních, nicméně agenti stále mohou ...