Primární řízení rychlostního letounu
Control system of the racing airplane
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Tomáš Bogar
Vedoucí práce
Brabec Jiří
Oponent práce
Valenta Jakub
Studijní obor
Bez specializaceStudijní program
Strojní inženýrstvíInstituce přidělující hodnost
ústav letadlové technikyPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Cílem této bakalářské práce je rekonstrukce řízení rychlostního letounu. Začátek práce se zabývá analýzou dosud navrženého řešení s různými teoretickými návrhy na jejich úpravu. The aim of this bachelor thesis is to reconstruct the control of a racing aircraft. The beginning of the thesis deals with the analysis of the solution proposed so far with various theoretical proposals for their modification.
Kolekce
- Bakalářské práce - 12122 [150]