ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta architektury
  • ústav navrhování III
  • Bakalářské práce - 15129
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta architektury
  • ústav navrhování III
  • Bakalářské práce - 15129
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Škola na Pohořelci

School at Pohořelec

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
Anna Marie Hynková
Vedoucí práce
Chalupa Marek
Oponent práce
Kubíček Štěpán
Studijní obor
Architektura
Studijní program
Architektura a urbanismus
Instituce přidělující hodnost
ústav navrhování III
Obhájeno
2024-09-12



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Cílem bylo napravit historicky bohaté místo a napravit ho vhodně, vhodnou budovou. Náměstí se po úpravě komunikace začalo jakoby “vylévat”. Nepravidelný, ale symetrický, tvar náměstí byl na jednom rohu porušen a bylo nutné jej znovu zalepit. Školu jsem stavěla na myšlence, že dítě - člověk - se nejlépe učí v prostředí, které ho inspiruje, které ho nutí si pokládat otázky, na které potom může hledat odpověď. Dle mého to byly tři stěžejní pilíře. KOMUNIKACE, PŘÍRODA a důraz na OSOBITOST. Možnost projevit se a realizovat své vlastní myšlenky.
 
The goal was to fix a historically rich place and fix it appropriately, with a suitable building. The square began to "spill out" after the improvement of the road. The irregular but symmetrical square shape was broken at one corner and had to be re-glued. I built the school on the idea that a child - a person - learns best in an environment that inspires him, that forces him to ask questions to which he can then seek answers. In my opinion, there were three main pillars. COMMUNICATION, NATURE and emphasis on PERSONALITY. The opportunity to express yourself and realize your own ideas.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/118067
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (14.70Mb)
PRILOHA (2.036Mb)
PRILOHA (13.27Mb)
POSUDEK (150.7Kb)
POSUDEK (150.7Kb)
Kolekce
  • Bakalářské práce - 15129 [269]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV