ČVUT DSpace
  • Search DSpace
  • Čeština
  • Login
  • Čeština
  • Čeština
View Item 
  •   ČVUT DSpace
  • Czech Technical University in Prague
  • Faculty of Architecture
  • Department of Design Studios I
  • Bachelor Theses - 15127
  • View Item
  • Czech Technical University in Prague
  • Faculty of Architecture
  • Department of Design Studios I
  • Bachelor Theses - 15127
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Radlická smyčka

Radlická Tram Loop

Type of document
bakalářská práce
bachelor thesis
Author
Filip Ledvina
Supervisor
Hradečný Tomáš
Opponent
Hradečný Martin
Study program
Architektura a urbanismus
Institutions assigning rank
ústav navrhování I
Defended
2024-09-12



Rights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item record
Abstract
Pro můj návrh tramvajového obratiště na zastávce Radlická jsem se rozhodl vést tramvajovou smyčku kolem celého bloku. Toto rozhodnutí vychází z úmyslu uvolnit hlavní prostor před budovou ČSOB, která se zde momentálně nachází. Nově uvolněný prostor poblíž metra využívám především k vytvoření parku, který bude ohraničen novou budovou zastávky a podchodu. Celý projekt nově vzniklého náměstí doplňuji novou bytovou stavbou na přilehlém pozemku. Bytová stavba je navržena tak, aby co nejlépe vyhovovala požadavkům na byty a zároveň navázala na prostory lesoparku v severní části objektu. Budova je kvůli vysokému převýšení zapuštěna do terénu, přičemž polovina nižších podlaží slouží k parkování. Prostory atrií jsou využity pro občanskou vybavenost v podobě malých obchodů a kanceláří.
 
Pro můj návrh tramvajového obratiště na zastávce Radlická jsem se rozhodl vést tramvajovou smyčku kolem celého bloku. Toto rozhodnutí vychází z úmyslu uvolnit hlavní prostor před budovou ČSOB, která se zde momentálně nachází. Nově uvolněný prostor poblíž metra využívám především k vytvoření parku, který bude ohraničen novou budovou zastávky a podchodu. Celý projekt nově vzniklého náměstí doplňuji novou bytovou stavbou na přilehlém pozemku. Bytová stavba je navržena tak, aby co nejlépe vyhovovala požadavkům na byty a zároveň navázala na prostory lesoparku v severní části objektu. Budova je kvůli vysokému převýšení zapuštěna do terénu, přičemž polovina nižších podlaží slouží k parkování. Prostory atrií jsou využity pro občanskou vybavenost v podobě malých obchodů a kanceláří.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/118061
View/Open
PLNY_TEXT (40.27Mb)
POSUDEK (614.4Kb)
POSUDEK (89.64Kb)
Collections
  • Bakalářské práce - 15127 [546]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Useful links

CTU in PragueCentral library of CTUAbout CTU Digital LibraryResourcesStudy and library skillsResearch support

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV