ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta architektury
  • ústav navrhování I
  • Bakalářské práce - 15127
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta architektury
  • ústav navrhování I
  • Bakalářské práce - 15127
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Radlická smyčka

Radlická Tram Loop

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
Filip Ledvina
Vedoucí práce
Hradečný Tomáš
Oponent práce
Hradečný Martin
Studijní program
Architektura a urbanismus
Instituce přidělující hodnost
ústav navrhování I
Obhájeno
2024-09-12



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Pro můj návrh tramvajového obratiště na zastávce Radlická jsem se rozhodl vést tramvajovou smyčku kolem celého bloku. Toto rozhodnutí vychází z úmyslu uvolnit hlavní prostor před budovou ČSOB, která se zde momentálně nachází. Nově uvolněný prostor poblíž metra využívám především k vytvoření parku, který bude ohraničen novou budovou zastávky a podchodu. Celý projekt nově vzniklého náměstí doplňuji novou bytovou stavbou na přilehlém pozemku. Bytová stavba je navržena tak, aby co nejlépe vyhovovala požadavkům na byty a zároveň navázala na prostory lesoparku v severní části objektu. Budova je kvůli vysokému převýšení zapuštěna do terénu, přičemž polovina nižších podlaží slouží k parkování. Prostory atrií jsou využity pro občanskou vybavenost v podobě malých obchodů a kanceláří.
 
Pro můj návrh tramvajového obratiště na zastávce Radlická jsem se rozhodl vést tramvajovou smyčku kolem celého bloku. Toto rozhodnutí vychází z úmyslu uvolnit hlavní prostor před budovou ČSOB, která se zde momentálně nachází. Nově uvolněný prostor poblíž metra využívám především k vytvoření parku, který bude ohraničen novou budovou zastávky a podchodu. Celý projekt nově vzniklého náměstí doplňuji novou bytovou stavbou na přilehlém pozemku. Bytová stavba je navržena tak, aby co nejlépe vyhovovala požadavkům na byty a zároveň navázala na prostory lesoparku v severní části objektu. Budova je kvůli vysokému převýšení zapuštěna do terénu, přičemž polovina nižších podlaží slouží k parkování. Prostory atrií jsou využity pro občanskou vybavenost v podobě malých obchodů a kanceláří.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/118061
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (40.27Mb)
POSUDEK (614.4Kb)
POSUDEK (89.64Kb)
Kolekce
  • Bakalářské práce - 15127 [517]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV